Vlákno názorů k článku Nahlaste nám první problémy se zkušebním provozem #EET. Anonymně od JR - Objednal jsem si před 3 dny pokladnu, kterou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2016 18:45

    JR (neregistrovaný)

    Objednal jsem si před 3 dny pokladnu, kterou má dle internetu dodavatel skladem. Dnes mi přišla odpověď na moji objednávku (viz.níže), že zdržení dodávky má na svědomí změna číslování certifikátu ze strany MF.
    Jedná se skutečně o problém se změnou SW podmínek z MF a nebude se problém týkat i jiných, již dodaných pokladen/SW pro EET?
    Nebo je to jen výmluva dodavatele, který nestíhá?


    ... vzhledem k tomu, že ze strany ministerstva financí došlo ke změně číslování certifikátu, což se zjistilo až při ostrém spuštění, intenzivně pracují technici na úprávě. Aby pokladna na 100% fungovala a nemuseli jste přehrávat software pokladny, pozdrželi jsme expedici. Když vše bude v pořádku proběhne odeslání do konce týdne nejpozději začátkem příštího. Omlouváme se se za komplikace v případě nějaké změny nás kontaktujte na tento mail nebo telefonicky na tel: ...

  • 3. 11. 2016 10:55

    Vlad

    Pokud Váš dodavatel myslí číslem certifikátu jeho seriové číslo, pak skutečně je toto číslo v ostrém certifikátu delší než v testovacím (pro playground). Tato změna by opravdu mohla způsobit problém.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).