Já volím dvě taktiky které zaručeně vedou k tomu, že druhá strana nemá co říct, jedna že volají dědovi, co zrovna zemřel, co si to dovolují, že truchlíme, ať to číslo smažou (funguje volají naposledy), druhá funguje o revize smluv kdy se ptají na smlouvy, stačí říct, že kdyby volali na revize smluv tak ví jaké smlouvy mám a nemusí se mě ptát, zda nějaké mám :) Taky už nikdy pak nevolaly. Na soláry zase funguje informace, že tento hovor si nahrávám a oznamuji jim, že už minule jsem je žádal a mám to nahrané o smazání čísla z databáze, vzhledem k tomu, že tak neučinily tak tuto nahrávku předávám na úřad, taky už nevolaly :D
To je k ničemu, v dnešní době velmi málokdy volá někdo opakovaně.
Jediný správný způsob je v klidu pokračovat v hovoru a vytahat z nich všechny informace potřebné pro dokonalé podání na ČTÚ. A pak vzít šablonu stížnosti, těch pár věcí tam vyplnit a datovkou poslat.
Kdyby tohle dělala byť i jen promile lidí které volají, tak problém zmizí. (ČTÚ podle toho, co mi na stížnost odpověděli, začne jednat typicky když se na jednoho vykuka nahromadí více stížností, protože jinak mají málo „důkazů“, ale pak už to jednání stojí za to)
Když to zadávání a posílání je za mě šíleně zdlouhavé, pokud by mi iphone dovolil hovor nahrávat a já mohl ten hovor pak poslat rovnou na ČTU, tak to dělat budu, ale takhle mi to nestojí za to úsilí, tomu volání v čr se totiž zaobírá jen několik firem, tudíž já mám takový hovor většinou jednou za několik let, než se objeví nová firma ale ty firmy si pak to číslo hodily zřejmě na blacklist. Až soláry jsou jak jebnutý.