Cituji: " Chceme, aby se zákazníci cítili jako v kamenném obchodě..."
Už vidím ten úžas všech a pochopení, když u kasy řeknu, že přijdu zaplatit pozítří....( buď právě u sebe nemám peníze, nebo jestli si to ještě nerozmyslím.... atd..)
Tohle neučí lidi hospodařit, tohle je zase uvrtává do dluhových pastí a dělá z nich potencionální neplatiče, třeba jen pouhým opomenutím, že před týdnem jsem si něco "koupil"...
A neposlední řadě, přijde mi to, že zase z tržeb eshopů se někdo snaží odkousnout, aniž by to mělo pro obě strany (kupující a prodávající) skutečný, opakuji, skutečný, přínos.
Zákazníkovi to nepřinese nic, pokud chce odstoupit od smlouvy, stejně bude muset někam psát a někam vracet zboží takže v podstatě musí stejně se tím zabývat. Platba je až to poslední a nejmenší.
A pokud je v eshopu někdo svépravný a přečte si podmínky této služby, tak do toho nemůže jít, je to ještě horší tunel na provize a hlavně osobní data zákazníků a obchodní informace než třeba Heuréka a další srovnávače. Naprosto zbytečná služba, kterou možná pár nesvéprávných zákazníků využije. Jestli chce zákazník platit za zboží později, ať to platí kreditkou a má to vyřešené, netřeba prostředníků, kteří oberou eshop o další peníze.