Nalaďte své výlohy na letní tóny. Přinášíme vám obrazovou inspiraci

3. 7. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: Vevyloze.cz, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek.
Kdo ještě neupravil svoji výlohu do letních tónů, má již na čase. Naberte s námi inspiraci a vymazlete svoji výkladní skříň. (FOTOGALERIE)

Léto už je v plném proudu a pokud jste ještě ve vašem obchodu neupravili výlohu do letní tématiky, máte nejvyšší čas. Přinášíme fotogalerii pro inspiraci a několik tipů, jak v létě své výlohy a obchody upravit.

Čtěte také: 7 nedostatků ve výlohách, kterými vyháníte zákazníky ke konkurenci

Upravte výlohu do letních tónů

Přestože řada obchodníků výlohy podceňuje, patří výlohy mezi významný marketingový kanál. Ať už máte výlohu metr na metr či velkovýlohu přes půlku hlavní třídy, platí pro vás stejná základní pravidla. Prvním z nich je pravidelně výlohy měnit, a to minimálně na základě ročních období. Vzhledem k tomu, že již 14 dní máme dle kalendáře léto, je nejvyšší čas naladit výlohu do letních tónů.

Na blogu Vevyloze.cz uvedla Barbora Baronová několik tipů, jak můžete v letních vedrech přilákat do svých obchodů více zákazníků. Předně mějte na paměti, že k létu patří vysoké teploty a sluníčko a že příjemné ochlazení rozhodně není na škodu. Vybavte proto obchod markýzou, která poskytne před vaší výlohou příjemný stín, a zvažte pořízení klimatizace. Stejně tak se vyplatí rozšít svůj byznys směrem k lidem. Vystavte přede dveřmi nejkrásnější ovoce, květiny, postavte lavičku nebo kolo s bedýnkou voňavé levandule, radí Baronová.

skoleni_8_1

Co se týče samotného vnitřku výloh, využívejte fólie, pracujte s letními a šťavnatými barvami a především vytvořte letní atmosféru. Využívejte atributy léta (samozřejmě co nejvíce netradičně a hravě, abyste se dobře odlišili od konkurence). A to moře, pláže, plavky, vlny, surfy, písek, vodní potvůrky, ryby, přímořskou keramiku i třeba fešného námořníka. Vytvoříte dojem příjemného přímořského klima. Pocit, že se ve vašem obchodě budou lidé cítit jako na prázdninách, v nich intuitivně vyvolá pocit, že v nich mohou též bezstarostně prázdninově utrácet, vysvětluje Baronová.

Ten nejdůležitější tip si však Baronová nechala na závěr: Mějte sami letní náladu. Strhnete i své zákazníky a všem nám bude tak nějak víc hezky.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).