Názory k článku Narazili jste na marketingové šlendriány? Čtěte, jak se jim příště vyhnout

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 1. 2017 23:03

    Dan (neregistrovaný)

    Obecně dobrou agenturu nebo marketéra poznáte tak, že VY musíte překecávat JEHO, aby Vám dělal marketing - ne naopak. :-))

    Hodně mě i pobavily řeči jak "není vyžadováno odpovídající vzdělání" :-D :-D LOL :) Uvědomuje si vůbec ta "dáma", že celosvětově nejúspěšnější marketingové projekty byly od lidí, kteří neměli ono "odpovídající vzdělání v marketingu"? :-D

    Například zakladatel gigantu Virgin, které jakožto čistě obchodní konsorcium, je založeno VÝHRADNĚ na kvalitním marketingu, má jen základní vzdělání. Základní kapitál měl nulový.

    Ať mi tato vzdělaná odbornice ukáže jak tento úspěch zopakuje jenom třeba v 10% a představí mi nějakou marketingovou strategii, kde investuje téměř nic a vydělá jí to miliardy a odvolám, že jenom blbě kecá!

    Navíc někteří podnikatelé jsou odsouzeni prostě k tomu, že jim marketing bude dělat jenom lempl, protože skutečně vynikající marketér jejich zakázku ani nepřijme. Ono jaksi nemá smysl dělat marketing někomu, kdo je úplný vůl, sám to zkazí a pak si stěžuje a dává negativní recenze na to, že "mu to nic nevydělalo".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).