Vycházím z vlastní zkušenosti, kdy mi "agenturou" byl nabídnut tento způsob prezentace mého projektu. Bylo mi přímo řečeno, že princip je takový, že se nachystají články na dané téma, které se pak pošlou (nejlépe v létě nebo okolo vánoc) redaktorům do časopisů. Ti jsou rádi, že nemusí nic vymýšlet, nikam běhat a takto od stolu vytvoří pokud možno celý seriál na pokračování. V těchto článcích se pak "náhodně" ptá redaktor právě Vás, nebo jen zmíní Váš projekt jako příklad, později už udělá na dané téma odbornější článek jen s dotazy s Vámi, nebo skupinou odborníků atd. A když se to udělá dobře, tak už Vás jednoho dne kontaktují redaktoři těch "lepších a odbornějších" časopisů, kteří mají zrovna dané téma na starosti a celé kolečko se opakuje... K tomu vlastní blog a práce s ostatními sociálními medii...On to popisuje i Tim Ferriss ve čtyřhodinovém pracovním týdnu. Někde je tam popis jak se stát odborníkem. A sedí to dokonale. Když si toho začnete všímat, objevíte to u spousty témat.