Našli jsme kamenné obchody, které dnes rovněž „slaví“ Black Friday

28. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 258398
Český Black Friday je především pod taktovkou velkých e-shopů. Najdou se však i kamenné obchody, které dnes rovněž nabízí velké slevy.

Přestože je Black Friday v Česku především doménou velkých e-shopů, najdou se i kamenné obchody, které ho dnes rovněž “slaví”. Jedná se například o knihkupectví KNIHCENTRUM, prodejnu obuvi Office Shoes či obchod s nábytkem a doplňky BoConcept.

Čtěte také: Velké e-shopy mají Black Friday, menším postačil Den dopravy zdarma

I kamenné obchody se učí zacházet s Black Friday

V prodejnách v Ostravě na Smetanově náměstí a v Praze na Černém mostě dnes nabízí slevy v rámci Black Friday knihkupectví KNIHCENTRUM. Knihkupectví nabízí 30% slevy všechny knihy, hračky a kalendáře a až 75% slevy na tituly zařazené do vánoční nabídky KNIHY ZA BABKU. A abychom umožnili široký výběr i těm, kteří jdou ráno do zaměstnání nebo do školy, budeme mít výjimečně otevřeno již od 7 hodin ráno, protože nabídka je omezená skladovými zásobami v našich regálech, komentoval Petr Michálek, jednatel společnosti KNIHCENTRUM.cz.

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Až 50% slevy na vybrané druhy obuvi nabízí během celého víkendu projedna obuvi Office Shoes v centru Nová Karolína Ostrava. Na Černém most v Praze zase nabízí 20% slevy na nábytek a 30% slevy na doplňky prodejna BoConcept. “V prostorách Centra Černý Most se budou distribuovat slevové knížky, kde najdete kupon BoConcept, po jehož předložení v prodejně BoConcept v Centru Černý Most získáte jednorázovou slevu 20% na nábytek a/nebo 30% na doplňky. Akce platí v uvedeném termínu pouze v prodejně BoConcept v Centru Černý Most,” uvádí se na stránkách prodejny.

Co je Black Friday

Black Friday je každoroční předvánoční akcí, která probíhá vždy v pátek po Dni díkuvzdání. Brzy v pátek, většinou v 6 hodin ráno (v posledních letech v rámci konkurenčního boje některé obchody zahajují prodeje již v 5 či 4 hodiny ráno), se otevřou kamenné obchody, které zákazníkům nabídnou určitý počet zlevněného zboží. Ti pak kolikrát mezi sebou soutěží o to, kdo rychleji doběhne k nabízenému zboží v akci a stihne ho zakoupit. Tržby obchodníků dosáhly během Black Friday 2013 neuvěřitelných 57,4 miliardy dolarů.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).