Natřete to konkurenci. Umožněte ve svém e-shopu náhledy zboží ve 3D

30. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 329515
Zvýšit konkurenceschopnost e-shopu lze další vymožeností. Umožněte svým zákazníkům 3D náhled zboží. Za vděk mu prý vezme každý čtvrtý nakupující.

Nákup v e-shopu má a bude mít vždy jednu z největších nevýhod, zboží si nelze důkladně prohlédnout. Tento nedostatek mohou e-shopaři částečně vykompenzovat kvalitními produktovými fotografiemi. Rady, jak na kvalitní produktový obrázek, jsme na serveru Podnikatel.cz nabízeli nedávno. 

Čtěte: Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk


Autor: 329515

Odborníci se shodli, že kvalita produktové fotografie výrobků v e-shopu se nesmí podcenit: S produktovou fotografií je to stejné jako s ostatními nástroji online marketingu. Na určité úrovni si člověk vše dokáže spravovat svépomocí, ale pokud chce v podnikání růst, tak dříve nebo později bude potřebovat pomoc od profesionála, říká David Makovský z Atin Studia.

Čtěte také: 5 přešlapů, které (nejen) e-shopy dělají v souvislosti s obsahem

V oblasti prezentace zboží v e-shopu se objevují nové trendy. Jedná se o 3D náhledy, které zákazníkovi umožňují si výrobek prohlédnout ze všech stran. Může tak prozkoumat všechny detaily. 3D náhledy zvyšují pravděpodobnost nákupu a zajišťují vyšší zisk. Obecně moderní technologie, které zákazníkům usnadňují nakupování v e-shopech, zvyšují jejich loajalitu a e-shopy odlišují od konkurence.

Příkladem je 3D nebo 360° stupňová fotografie, která dokáže zákazníkovi představit předmět ze všech stran bez nutnosti zobrazení desítek fotografií. Díky tomu získává zákazník efekt rotujícího 3D předmětu, který si může libovolně přiblížit či oddálit, říká Hana Mráčková ze společnosti PhotoRobot, která se na produktovou fotografii specializuje. 

 

Potřebujete radu od odborníka? Využijte našich odborných poraden.

Malé rozlišení fotografií má sice tu výhodu, že příliš nezatěžuje načítání stránky, nakupujícímu však neposkytuje reálný obraz daného zboží. V případě dražších produktů jako je například elektronika nebo oblečení jsou 3D náhledy zákazníky nejžádanější.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).