Názor k článku Naučte se být uznávaným šéfem, přečtěte si 9 užitečných pravidel od H. - Pracovní dobu zaměstnanců moc neřeším, protože, když zrovna...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2010 12:54

    H. (neregistrovaný)
    Pracovní dobu zaměstnanců moc neřeším, protože, když zrovna něco potřebuji zjistit, tak nemůžu říct významenému klientovi, že to nebude protože má člověk, který to s ním řešil dovolenou... Každopádně na to každého při přijetí upozorňuji a jako kompenzaci za toto nepohodlí dostávají cca 20 000,- k platu + prémie, základní mzdu atd., takže si rozhodně nikdo nestěžuje.

    Komu se to nelíbí, tak s tím bohužel nic neudělám, protože by mě to stálo miliony. Moji zaměstnanci mají ale zhruba 4x větší plat než je zvykem v jiných firmách, místo mají opravdu jisté, protože nechci vyvolávat stres. A že někomu zavolám o dovolené a zeptám se ho na dvě věci v pětiminutovém hovoru, to se snad dá překousnout :-)

    Nakonec lékařům taky volají i o dovolené a pak musí k operacím atd. a to neberou ani polovinu toho, co moji lidi, kde mi stačí jenom ta přítomnost na mobilu + ve vyjímečných případech ještě na notebooku.

    S jedním zaměstnanecem se prý kvůli přesčasům a těmto hovorům rozešla přítelkyně, což mě mrzí a kompenzoval jsem mu to zvýšením základní mzdy, ale myslím, že si to vymyslela jenom jako záminku a ve skutečnosti měla někoho jiného, podle toho, co mi řekl.

    Já jako hlavní problém nevidím čas, ale hlavně stres a buzeraci zaměstnanců. Moji lidi mají absolutní volno a v pracovní době se klidně můžou dívat třeba na porno, pokud plní nastavené cíle, což plní všichni :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).