Vlákno názorů k článku Nebuďte lama, naučte se správně komunikovat s ajťákem od Izak - V OS je velky rozdil Windowsak vs Unixak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 11. 2010 10:10

    Izak (neregistrovaný)
    V OS je velky rozdil Windowsak vs Unixak (+linuxaci, ano linuxak je v 99% unixak ... je to to same)

    Dale jsou to lide pre bezpecnost, LAN, SAN array (storage), backup (storage)
    pak devoloperi/programatori databazisti ci jini admini (mail etc.)

    Obecne nejhloupejsi skupinou jsou cisti windowsaci, dale uz to jen roste s tim, v cim vide oblastech se orientuji, pak vidi veci v souvislostech a casto je lovi firmy prave jako presales managery ... to jsou lide, bez kterych obchodnik casto navrhne nefunkcni paskvil podle letacku z A4 reklamnich materialu, co vsechno ze funguje ... ale uz se neobtezoval zalistovat v tom 600strankovem manualu, kde je napsano jak a za jakych podminek.

    Jinak v tom videu jsou hezke blbosti ;-)) ... kazdopadne pro laika to zni +/- jako normalni rozhovor lidi z IT.


    Jinak hezky clanek jak na Ajtaka napsala jedna manzelka takto "postizeneho" cloveka.

    De fakto: chcete aby nezapomel na vyroci, naplanujte mu to do kalndare, chcete aby neco udelal, tak jak chcete, dejte mu presna data, jinak je vyhodnoti logicky a dozajista vymysli neco, co by vas ani v nejdivocejsim snu nenapadlo.

    Obecne lide z IT jsou podobni vedcum, radi si hraji, maji svoje hracky a ty opecovavaji, nakup noveho serveru jim udela skoro stejnou radost, jako zvyseni platu ... kdyz uz maji penez dost, tak dokonce vetsi ;-)
  • 12. 11. 2010 10:29

    Izak (neregistrovaný)
    Jo a ty rady, jak se ma manager chovat a mluvit ... tak to je idelani zpusob, jak ze sebe udelat obecniho blba, mluvit o necem, o cem nemam ani poneti.

    Problem mnohych manageru je arogance ! nastesti jsem jich moc nepotkal, ale kdyz na takove floutka narazite, tak uz od 1. pohledu vite, ze bude problem.

    Arogantni clovek totiz nicemu nerozumi, nic si nenecha vysvetlit a kdyz neco pohnoji, treba tim, ze nekoupi licence, nebo nejakou soucast celku, vinu shazuje na vsechny ostatni dokonce jde jejich charakter tak daleko, ze pred IT prizna chybu a pokorne prosi, jak to napravit ... ale na vedeni za to musou vsichni ostani, oni ho prece meli uprozornit, ze to tam neni ... to ze lidi postavil pred hotovou vec a z nikym nic nekonzultoval a cenu navrhnul uplne sam uz nikoho evidentne netrapi.
    je to tim, ze buran dostal penize a tim se citi byt nadrazeny vsem i kdyz ani netusi, co vlastne dela a vsichni ostatni jsou podle nej luza. Presne na tyhle lidi jsou lide v IT alergicti.

    Firma funguje, kdyz je na vsech stranach porozumeni, nehazeji si klacky pod nohy a snazi se dojit k cili ... pak jsou vsichni spokojeni ... a problemy je treba v klidu resit, pokud nastane problem, neni treba se obvinovat, ale nalezt reseni, jak z toho ven ... pak se domluvi skutecne vsichni, ale je treba brat v potaz nazory vsech.

    Jinak lidem z IT netreba dlazdit cestu, ale presne zadani ano, hlavne co je cil a neni pravda, ze nepotrebuji vedet souvislosti, potrebuji, cim vice presne budou vedet, co po nich chcete, tim presneji to udelaji, je pak ale otazka, na ktere pozici v IT je, protoze to muze byt jen dilci a tomu staci rict, potrebuji to a to, vstupy jsou takove a vystupy musi byt takove, musi to delat to a to, je na to navazano to a to ... pak udela svoji cast a kdyz si kazdy udela svoji, pak to funguje a jiny tim IT na to dohlizi, nebo spoju v ony funkcni celky a planuje navaznosti praci ... zalezi na projektu, delal jsem jak na one man show, tak na kooperaci vice lid az po kooperace vice firem.

    uspech komunikace v IT s vice firmama, nebo s lidmi kteri se neznaji je stycny bod na kounikaci, se kterym se komunikuje, tedy vysledky lokalnich tymu se predavaji lidem, kteri nad tim bdi ... ale musi to byt Ajtaci, nebot musi technicky vedet, co se resi a pripadne i rozhodnout o zmenach, nebo inicializovat schuzku a rict, na co se maji vsichni pripravit, co se bude resit.
  • 26. 2. 2011 9:38

    petrib (neregistrovaný)
    arogantní ignoranty, kteří nenaslouchají lze potkat i mimo IT. vůbec netuší o co jde, ale nemají problém zahlásit, že vaše práce pro ně nemá přidanou hodnotu a přez příště škemrat, ať jim to uděláte. nejlépe před termínem. LOL
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).