Názor k článku Navigace v obchodech může změnit podporu prodeje i zvýšit tržby od Pavel - Připadá mi, že to jsou jen prázdné řeči....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2018 7:24

    Pavel (neregistrovaný)

    Připadá mi, že to jsou jen prázdné řeči. Když si vezmu supermarkety, které znám, tak v naprosté většině z nich jsou základní potraviny (chleba, máslo, mléko, ...) co nejdál od vchodu, aby zákazník musel projít kolem spousty haraburdí, které nechce. Nejlepší to má Globus, kde nápoje jsou na jednom konci a ostatní potraviny na opačné straně, takže když člověk potřebje chleba a džus, musí projít dvakrát celým obchodem. To, že mi nějaká navigace ukáže, že stejně musím projít celým obchodem, to už mi nepomůže. Stejně mě bude schválně tahat kolem toho, čeho se potřebujou zbavit. Co takhle lépe rozmístit zboží, aby to nejpotřebnější bylo na přímě cestě od vchodu k pokladnám, a nábytek či autosedačky můžou být klidně někde vzadu, to každý den nekupuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).