1) je bez pomlček, teček atd. jinak ji lidé budou komolit a vy stejně budete donuceni zaregistrovat variantu s pomlčkou i bez atd.
2) ideální délka je pod 6 znaků, maximální 10 znaků (viděl jsem těd doménu soudnivymahanipohledavek.cz (v tom smyslu) vytištěnou na autě a málem se tam ani nevlezla od nárazníku po nárazník)
3) má to být nějaké slovo (maximálně dvě (tři už je nanic)), žádná zkratka
takze žádný elektrikar-pepa.cz, ani elektrikar.pepa.cz, ani opravdudobryelektrikar.cz
Jako ideální pro případ v článku bych viděl petrnovak.cz
1) je to krátké, každý to napíše a zapamatuje si to
2) je to jeho jméno a příjmení - když jdete na trh se svým jménem, něco to znamená
3) může změnit obor podnikání a nemusí měnit doménu
ono to slovo "elektrikar" je už samo o sobě tezko zapamatovatelné, napsatelné bez chyb atd. proč asi se dnes píše IBM a né International Business Machines, protože kdyby bylo www.InternationalBusinessMachines.com, tak to nikdo nenapíše správně, je to moc komplikované a dlouhé.
A pak je samozřejmě důležité mít na vlastní doméně i email, už jen kvůli tomu, že člověk ji vlasntí a není odkázán na služby freemailu (člověk pak uvedením adresy s freemailem dělá reklamu i jemu, kdežto emailem na své doméně jen sobě).