Dávat jméno majitele firmy do názvu je kravina. Většina z nejúspěšnějších firem světa to nemá - Apple, GE, GM, Google, Microsoft, Berkshire Hathaway.
Navíc firma bez jména majitele nebo zakladatele se lépe obchoduje na akciových trzích, lépe se jí mění struktura a je mnohem lepší vnímaná na mezinárodních trzích.
Takže pokud by někdo rád svoji firmu někdy viděl ve "Fortune 500", neměl by do ní rvát svoje jméno, ale dát jí jednoduchý, nezaměnitelný, anglický název. Pokud bude chtít pak lokálně nabízet nějaké služby pro "sousedy", tak samozřejmě i firma "GreenGardenHouse Inc." může mít obchodní značku v ČR "Novák - zahradní domy".
Pokud je firma příliš fixována na osobu majitele/zakladatele, tak jí to velmi sráží hodnotu na trzích a ochotu do ní investovat. Především proto, že neinvestujete do funkčního systému, ale do momentálního rozpoložení nějakého člověka.