Nebývalý zájem o Marketing Management 2011

29. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Organizátoři 12. ročníku konference Marketing Management se letos při volbě tématu strefili do toho, co pálí marketéry napříč celým trhem. Mottem konference je „Konec výprodeje – ať žije značka!“. Konference proběhne 11. května 2011 tradičně v hotelu Grand Majestic Plaza.

Již je přihlášeno přes 120 účastníků. Pořadatelům se podařilo získat i „perličku“ do hlavního programu – paní Elena Feoktistova, zkušenou profesionálku s úspěšnou historií projektů pro společnosti Unilever, Coca Cola a Telegraaf Publishing. Ve ve svém příspěvku „The Power of Priceless“ se s účastníky podělí o své zkušenosti ze světově proslulých kampaní společnosti MasterCard.

Na seznamu účastníků jsou v tuto chvíli zástupci více než sedmdesáti společností, jako jsou ABRA Software, AHOLD, BAŤA, British American Tobacco, Coca-Cola, Česká spořitelna, České dráhy, Dun & Bradstreet, GE Money Bank, GlaxoSmithKline, HENKEL, JLV, Kraft Foods, Nestlé, Opel, Penny Market, Raiffeisenbank, Seznam.cz, Tesco Stores, Tchibo, T-Mobile, Zentiva, ZOOT a další. Více informací a registrace na www.marketingma­nagement.cz

Toto je P.R. Sdělení

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).