Organizátoři 12. ročníku konference Marketing Management se letos při volbě tématu strefili do toho, co pálí marketéry napříč celým trhem. Mottem konference je „Konec výprodeje – ať žije značka!“. Konference proběhne 11. května 2011 tradičně v hotelu Grand Majestic Plaza.
Již je přihlášeno přes 120 účastníků. Pořadatelům se podařilo získat i „perličku“ do hlavního programu – paní Elena Feoktistova, zkušenou profesionálku s úspěšnou historií projektů pro společnosti Unilever, Coca Cola a Telegraaf Publishing. Ve ve svém příspěvku „The Power of Priceless“ se s účastníky podělí o své zkušenosti ze světově proslulých kampaní společnosti MasterCard.
Na seznamu účastníků jsou v tuto chvíli zástupci více než sedmdesáti společností, jako jsou ABRA Software, AHOLD, BAŤA, British American Tobacco, Coca-Cola, Česká spořitelna, České dráhy, Dun & Bradstreet, GE Money Bank, GlaxoSmithKline, HENKEL, JLV, Kraft Foods, Nestlé, Opel, Penny Market, Raiffeisenbank, Seznam.cz, Tesco Stores, Tchibo, T-Mobile, Zentiva, ZOOT a další. Více informací a registrace na www.marketingmanagement.cz
Toto je P.R. Sdělení