Přesně tak, mám podobnou zkušenost s bankou. Mamince jsem tam založila účet, aby jí na něj chodil důchod a mohla z něj hradit léky a další věci, které potřebuje. Je téměř imobilní, takže všechno za ní vyřizuji já. S účtem samozřejmě zacházet neumí, počítače jsou pro ni něco tak složitého (je jí 86 let), že se k nim neodvažuje ani přiblížit. Před GDPR jsem účet spravovala přes svůj mobilní telefon (mám účet u stejné banky). Po GDPR to už není možné, ke každému účtu musí být jiné telefonní číslo (Česká spořitelna). Takže to znamenalo buď zrušit účet, nebo mamince obstarat mobil. Udělala jsem to druhé. Takže teď ještě navíc platí poplatky za mobilní telefon a účet stejně obsluhuji já. Kdykoliv cokoliv potřebuji, musím mít její mobilní telefon, což je značně omezující. Nemůžu se třeba ani v práci podívat na zůstatek jejího účtu nebo na to, jestli jí už přišel důchod a jestli má všechno zaplaceno. Fakt pakárna.
Nehledě na to, že telemarketing funguje vesele dál a pořád mi volají nějací operátoři s nabídkou nesmyslných výrobků nebo služeb. Když jsem tuhle jednomu řekla, jestli ví, co je to GDPR, tak mi odpověděl, že neví, co to je. Jak může firma někoho takového zaměstnávat, když se o GDPR mele všude možně, na netu, v novinách, v televizi. To by musel být hluchý, slepý a úplně blbý, aby o tom nikdy neslyšel. Člověku to jenom ztěžuje život. Howgh !