Škoda, že se článek opět obtočil jen kolem Google a nezaměřil se i na jiné aplikace. Analytika návštěvnosti a konverzí = Google. To chápu. Ale jak dostat více z objednávek? V našich podmínkách bohužel jich moc není. Co by řešilo tenhle problém. Snad jen MonkeyData.com, který bohužel jde využít jen když máte Shoptet.cz. Na globálním trhu smysl dává jsou na něj napojeny všechny větši systémy. Nebo ShopStats.cz, který je evidentně jen pro náš trh, ale u něj si zatím zase nevrznete když nemáte Eshop-Rychle.cz.
Libí se mě ovšem myšlenka těch aplikací. Naimportuji již existující data a dostanu z nich vše. Jenom nechápu proč ShopStats.cz řeší importy a ne automatocké napojení. V dnešní době docela nepochopitelné, ale tak jsou na začátku a možná vše bude nakonec úplně jinak.
Od kdy analytika neřeší objednávky? Je rozdíl dělat analýzu návštěvnosti a analýzu objednávek. Nebo třeba analýzu úspěšnosti kampaní a další, další, další. Nemáte vůbec páru o čem píšete.
Google není žádná modla, proboha. To si myslíte jen vy a 90% další lidí, kteří "marketing" znají jen povrchově.
všechny tyhle svinstva úspěšně blokuji, stačí jen blokovat cokoli z třetích stran, jen pár jednotlivců to má na své doméně, ale tam se to pozná vysokým počtem xmlhttprequestů, ale raději blokuji i websocket. Cílem je být naprosto anonymní kde to jde a vykecat data co nejmín uším
průmyslový“ standart to je vlajka cechu průmyslníků?