Názor k článku Nechte sledování e-shopu na analytice. Není to složité a přináší cenná data od Honza L. - Škoda, že se článek opět obtočil jen kolem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2019 16:54

    Honza L. (neregistrovaný)

    Škoda, že se článek opět obtočil jen kolem Google a nezaměřil se i na jiné aplikace. Analytika návštěvnosti a konverzí = Google. To chápu. Ale jak dostat více z objednávek? V našich podmínkách bohužel jich moc není. Co by řešilo tenhle problém. Snad jen MonkeyData.com, který bohužel jde využít jen když máte Shoptet.cz. Na globálním trhu smysl dává jsou na něj napojeny všechny větši systémy. Nebo ShopStats.cz, který je evidentně jen pro náš trh, ale u něj si zatím zase nevrznete když nemáte Eshop-Rychle.cz.
    Libí se mě ovšem myšlenka těch aplikací. Naimportuji již existující data a dostanu z nich vše. Jenom nechápu proč ShopStats.cz řeší importy a ne automatocké napojení. V dnešní době docela nepochopitelné, ale tak jsou na začátku a možná vše bude nakonec úplně jinak.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).