Nejčastějším cílem zákazníků se stal obchodní řetězec Kaufland

12. 6. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Více než polovina českých rodin vyrazí za půl roku aspoň jednou do obchodu Kaufland, který se tak stal nejnavštěvovanějším obchodním řetězcem v tuzemsku. Vyplývá to z výzkumu firmy Incoma Research. Na druhém místě je Lidl, třetí příčka patří Hypernově, píše to dnešní Mladá fronta Dnes.

Pořadí sedmi nejnavštěvova­nějších obchodů se loni nezměnilo, čtvrtý skočil Penny Market, pátý Tesco hypermarket a šestou pozici obsadil Albert. Na sedmém místě zůstal Plus Discount. Návštěvnost jednotlivých řetězců souvisí podle průzkumu s nabízenými cenami a rozšířením prodejen. Blízkost obchodu je totiž pro zákazníky stále nejdůležitějším faktorem při rozhodování, kam půjdou nakoupit. Upřesňuje deník.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).