Nejlépe se k zákazníkům chovají dodavatelé energií

21. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Dodavatelé energií a telekomunikační operátoři se ke svým zakazníkům chovají nejlépe. Zatímco dodavatelé energií si vedou nejlépe ohledně informací, které poskytují ke svým službám, operátoři jsou zase vstřícní při řešení problémů a stížeností. Vyplývá z průzkumu, který provedla společnost Accenture u služeb v oborech telekomunikací, financí a utilit.

V celkovém měřítku bylo provedeno několik desítek úkonů, kde se hodnotilo hned několik faktorů. Vytvoření nového zákaznického účtu, využívání a úhrada služby, aktivace nové služby, ukončení smluvního vztahu a mnoho dalších.

Cílem průzkumu bylo zjistit, jakým způsobem se poskytovatelé služeb v České republice chovají vůči svým současným zákazníkům a jak jsou schopni získávat zákazníky nové, řekl Michal Novák, manažer oddělení výzkumu společnosti Accenture.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).