Češi kupují více nových aut, nejprodávanější je stále škodovka

6. 11. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Ekonomická situace přispívá vývoji registrací nových aut. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů. U osobních vozidel je nárůst do října oproti loňskému roku 7%, u lehkých užitkových pak 22%, celkově je pak nárůst u vozidel do 3,5t o 11 procent.

Menší zájem je oproti loňskému roku o značku Škoda. Prodalo se celkem 40 506 nových aut, co je o šest procent méně než loni. Přesto si Škoda Auto drží jednoznačné prvenství v počtu nově prodávaných aut. V žebříčku jí následuje značka Ford, která si polepšila o 64 procent na 7182 aut. Na třetí pozici se drží Renault, který prodal 6483 vozů.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).