Zdá se, že vedení DPD je úplně mimo realitu. Nejdřív by měli dodržet, co slibují dnes, a pak se třeba pustit do inovací.
Moje dvě zkušenosti z nákupu v e-shopu a doručením DPD: 1) Přišla mi SMS v den doručení ráno, že mi bude zásilka doručena odpoledne mezi 14.-16. hodinou. Termín doručení jsem na webové aplikaci bezprostředně přesunul na následující den mezi 18.-20. hodinou. 1. den mi odpoledne volal řidič a hrozně se divil, že nejsem doma. O přesunutém termínu nic nevěděl. Druhý den, mi volala řidička v 16 hodin a divila se, že ještě nejsem doma. Nakonec jsem se s ní sešel cestou domů v 17:00 na benzince, kde mi balíček předala. Nebyla to řidička náklaďáku nebo dodávky. Zboží rozvážela v oktávce.
2) Přišla mi SMS, že zásilku přivezou mezi 14.-16.hodinou. Šofér volal ve 13:15. Naštěstí jsem byl doma. Zboží bylo na dobírku za 2968Kč. Měl jsem 3000Kč. Šofér neměl peníze nazpět. Poslal jsem ho, ať si dojede rozměnit a pak se vrátí. V 16hodin ho provolávám, kde je, protože jsem potřeboval odejít. Byl někde v trapu. V 19hodin jsem se vrátil domů a řidič mi volá, že by tedy přijel. Peníze nazpět opět neměl. Ptal se kolemjdoucích, jestli nemají rozměnit. Při tom blokoval dopravu v naší úzké ulici. Nakonec dal na moji radu a zašel rozměnit do restaurace asi 200m od našeho domu.
Když mohu, vyzvedávám zboží koupené přes internet v úložence nebo si nechám poslat poštou a pak si ho vyzvednu večer nebo v sobotu na poště asi 1km od bydliště. Služby typu DPD, PPL apod. jsou možná dobré pro odesilatele a podnikovou sféru. Pro příjemce, kteří chodí do práce, jsou jen na pocuchání nervů.