Vlákno názorů k článku Nejsme jako e-shop moc nadšeni, v jakém rozmezí doručuje balíky Česká pošta od Brtník - Zdá se, že vedení DPD je úplně mimo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2015 11:04

    Brtník (neregistrovaný)

    Zdá se, že vedení DPD je úplně mimo realitu. Nejdřív by měli dodržet, co slibují dnes, a pak se třeba pustit do inovací.
    Moje dvě zkušenosti z nákupu v e-shopu a doručením DPD: 1) Přišla mi SMS v den doručení ráno, že mi bude zásilka doručena odpoledne mezi 14.-16. hodinou. Termín doručení jsem na webové aplikaci bezprostředně přesunul na následující den mezi 18.-20. hodinou. 1. den mi odpoledne volal řidič a hrozně se divil, že nejsem doma. O přesunutém termínu nic nevěděl. Druhý den, mi volala řidička v 16 hodin a divila se, že ještě nejsem doma. Nakonec jsem se s ní sešel cestou domů v 17:00 na benzince, kde mi balíček předala. Nebyla to řidička náklaďáku nebo dodávky. Zboží rozvážela v oktávce.
    2) Přišla mi SMS, že zásilku přivezou mezi 14.-16.hodinou. Šofér volal ve 13:15. Naštěstí jsem byl doma. Zboží bylo na dobírku za 2968Kč. Měl jsem 3000Kč. Šofér neměl peníze nazpět. Poslal jsem ho, ať si dojede rozměnit a pak se vrátí. V 16hodin ho provolávám, kde je, protože jsem potřeboval odejít. Byl někde v trapu. V 19hodin jsem se vrátil domů a řidič mi volá, že by tedy přijel. Peníze nazpět opět neměl. Ptal se kolemjdoucích, jestli nemají rozměnit. Při tom blokoval dopravu v naší úzké ulici. Nakonec dal na moji radu a zašel rozměnit do restaurace asi 200m od našeho domu.
    Když mohu, vyzvedávám zboží koupené přes internet v úložence nebo si nechám poslat poštou a pak si ho vyzvednu večer nebo v sobotu na poště asi 1km od bydliště. Služby typu DPD, PPL apod. jsou možná dobré pro odesilatele a podnikovou sféru. Pro příjemce, kteří chodí do práce, jsou jen na pocuchání nervů.

  • 12. 5. 2015 11:53

    wor (neregistrovaný)

    Když si odmyslím to že jste nějaký manager české pošty který bude mít jediný zájem, místo zkvalitňování služeb jen poukazovat na nedostatky ostatních, řeknu jen za sebe.

    Když má e-shop v nabídce ještě službu na rozesílaní poštou, tak to není seriozní e-shop. Když zboží nedoručí svou dodávkou do druhého dne na výdejní místo nemá šanci na trhu. Konkurence je neúprosná.

    Také jsem se ještě setkal v dnešní době s eshopem, který jinou rozvážku než poštu neměl. paní se moc omlouvala. Bylo jí to ale prt platné. Neobjednal jsem. A ještě se zvesela zasmál. Bohužel.

  • 12. 5. 2015 13:32

    P2010 (neregistrovaný)

    Pro me je zase nezajimavy eshop, ktery neumi dopravu s ulozenim na poste (tu mam tri minuty pesky, takze nemusim cely den hlidkovat doma az prijede nejaka zasilka).

  • 12. 5. 2015 13:43

    _ Tonda (neregistrovaný)

    Souhlas, pokud balíkové služby nebudou umět doručovat v rámci mnou zvoleného hodinového intervalu, tak je pošta, kterou mám tři minuty od bytu, jasná volba.

  • 12. 5. 2015 16:08

    wor (neregistrovaný)

    Když vám to pošta nedoručí na jinou poštu jen proto že je to balík v jiném režimu než kdysi standardně doručovaný adresátovi. Tak jako se mi to stalo nedávno. Zapoměl jsem si totiž zjistit že pošta vyšla vstříc e-shopu pač mu ho doručila asi o 5 Kč levněji a zapoměla že existuje i jinak poštovně negramotný adresát. Bylo zbytečné tam chodit přes celé město. Oni ho druhý den poslali zpět odesílateli protože se tam někdo zřejmě domníval že už tam leží čtrnáct dní.

    Nezlobte se ale zastávat se všeho co má nálepku "České" mi nepříjde dnešní. Zřejmě budete bývalý zaměstnanec v důchodu který pamatuje dobu kdy to fungovalo.

    Česká pošta, české dráhy, česká pojišťovna, česká spořitelna a podobným ústavům se raději velkou oklikou vyhýbám.

  • 13. 5. 2015 13:37

    P2010 (neregistrovaný)

    No ono dnes je zase mnoho lidi linych si vubec precist podminky a pak se divi. Tady nejde o to se neceho zastavat, podobnou sluzbu zkratka nikdo jiny nenabizi. Ani ty ruzne "ulozenky" nemaji tolik pobocek co Ceska posta.

    Ja chapu ze hlidkovat doma plnych 12 hodin od osmi rano osmi vecer az vam nahodou neco privezou je dnes moderni, nekdo si ale jeste pamatuje dobu, kdy to nebylo vubec potreba :-)

  • 16. 5. 2015 8:53

    l0l (neregistrovaný)

    ja to mam naopak, pokud eshop neposila pres cp balik do ruky, tak se tam neobtezuju nakupovat. mame tu slusne vycvicene postaky, takze zadne listecky a oznameni, ale pekne zazvoni, pocka a doruci. problem s dorucovanim prakticky nula, doruceni do druheho dne bez problemu. to prave oni zminovani dopravci dpd, ppl i geis si jezdi kdy se jim hodi. postak tu zazvoni v rozmezi 30min o vanocich je rozptyl vetsi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).