Vlákno názorů k článku Největší slabinou e-shopů je podle zákazníků komunikace. Zapracujte na ní od Jožo - A proč zákazník komunikuje? Protože na webu nenašel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2016 8:38

    Jožo (neregistrovaný)

    A proč zákazník komunikuje? Protože na webu nenašel nějakou informaci.
    Kdyby v e-shopech měli pořádné popisy, přehledně uvedené parametry a opravdu aktuální stavy skladu, tak by zákazník komunikovat téměř nepotřeboval.

  • 5. 8. 2016 16:18

    eL. (neregistrovaný)

    Pravidlo "Podle sebe, soudím tebe" zde rozhodně není na místě. Každý jsme jiný a velká část obyvatel je líná něco studovat, raději si zavolají, napíšou, případně si někam dojdou osobně. Naopak příliš informací může být i na škodu. Možná si na své přijde člověk povahové typu "badatel", ale normální lidi příliš informací spíše odradí. Najít vyvážený ideál a zmínit podstatné parametry je alchymie. Protože pro různé lidi jsou podstatné různé věci :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).