Už před více než týdnem odstartoval Black Friday na Mall.cz, včera jej pak spustil i Lidl-shop.cz.
Vánoční šílenství už začalo
Black Friday, tedy den velkých slev, který tuzemští obchodníci převzali z USA, letos připadá na pátek 23. listopadu. Některé e-shopy se však rozhodly spustit Black Friday s výrazným předstihem. Slevová akce u nich navíc netrvá jen jeden den, ale týden, či dokonce několik týdnů. Už 26. října odstartoval Black Friday na Mall.cz. Každých šest hodin se přidávají nové produkty, přičemž slevy trvají různou dobu, od dvou dní až do několika týdnů.
Včera odstartoval Black Friday i na Lidl-shop.cz a potrvá do 11. listopadu. Do nabídky v rámci Black Friday přibývá v jednotlivých dnech řada nových produktů, které má vždy dominovat jeden výrobek s výraznější slevou.
Den dopravy zdarma startuje za týden
Přestože již v některých online obchodech Black Friday běží, vánoční nákupní horečku startuje v Česku zpravidla Den dopravy zdarma, který organizuje srovnávač Heureka.cz. Ten letos začíná 13. listopadu a potrvá do 15. listopadu. Do akce je zatím přihlášeno 955 e-shopů. Zapojí se například Pilulka.cz, TSBohemia.cz nebo Mironet.cz.
Podmínkou účasti je mít certifikát Ověřeno zákazníky, registrovat se od 1. 11. v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Dny dopravy zdarma a upravit nákupní proces po dobu akce (od 13. 11. 9:00 do 15. 11. 23:59), aby byla doprava zdarma u všech objednávek nad 300 Kč.
Některé e-shopy (například Alza.cz) se sice akce Heureky neúčastní, zpravidla však nabízí vlastní marketingovou akci.
Pro přípravu vašeho e-shopu na vánoční období využijte seriál s celou řadou doporučení:
- 10 tipů, jak připravit e-shop na Vánoce, aby vás nic nezaskočilo
- 10 tipů na super vánoční akce, začněte je chystat už teď
- 7 tipů pro vánoční kampaň v e-shopu, když máte hluboko do kapsy
- Co a kdy udělat v rámci vánoční kampaně v e-shopu? Tady je návod a harmonogram
- E-mailing – nejlepší vánoční přítel e-shopu. Čtěte, jak jej vymazlit
- 6 rad, jak v e-shopu vyšperkovat váš vánoční obsah na maximum
TIP: Internetové obchody jsou skvělá věc. Když ale dá specialista na e-commerce přednost kamennému obchodu, nestačí se divit. Jak online specialistovi otevřel kamenný obchod oči i nové možnosti