Němečtí maloobchodníci spustili letní výprodeje

28. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Maloobchodní řetězce začaly vyprodávat letní zboží. Rituál letních výprodejů byl přitom v Německu vždy výsadou posledního červencového a prvního srpnového týdne. Od roku 2004 se s různými odstupňovanými akcemi začínají již dříve. Píše server iHNed.cz.

Čeští maloobchodníci s letními výprodeji naopak neváhali. Na rozdíl od německého vzoru odstartovaly již v červnu. Nyní dosahují až 75 %. Týkají se výrobků, které potřebujeme především o prázdninách a na dovolenou. Zákazníci tak mohou výhodně v akčních nabídkách nakoupit oděvy, zavazadla, kola, bazény, zahradní nábytek, vybavení pro kempování a grilování nebo klimatizace a ventilátory, řekla serveru Podnikatel.cz Eva Karasová, mluvčí společnosti Tesco Stores. Čtěte více: Privátní značky maloobchodníků budou na vzestupu, lidé šetří

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).