Maloobchodní řetězce začaly vyprodávat letní zboží. Rituál letních výprodejů byl přitom v Německu vždy výsadou posledního červencového a prvního srpnového týdne. Od roku 2004 se s různými odstupňovanými akcemi začínají již dříve. Píše server iHNed.cz.
Čeští maloobchodníci s letními výprodeji naopak neváhali. Na rozdíl od německého vzoru odstartovaly již v červnu. Nyní dosahují až 75 %. Týkají se výrobků, které potřebujeme především o prázdninách a na dovolenou. Zákazníci tak mohou výhodně v akčních nabídkách nakoupit oděvy, zavazadla, kola, bazény, zahradní nábytek, vybavení pro kempování a grilování nebo klimatizace a ventilátory,
řekla serveru Podnikatel.cz Eva Karasová, mluvčí společnosti Tesco Stores. Čtěte více: Privátní značky maloobchodníků budou na vzestupu, lidé šetří