Je otázka, co znamená "neviditelný prodavač". Já například nemám taky rád otravy, kteří ze zákazníka dělají nesvéprávného idiota, který neví, co vlastně hledá. Na druhou stranu když potřebuju poradit, tak mě nebaví ve velkém obchodě hledat nějakého zaměstnance přes 5 uliček, abych se dozvěděl, že on je z oddělení vajec a já potřebuju někoho z oddělení majonéz. Co se týče "nepříjemných" prodavačů, je to otázkou spíše osobnosti a sociálního talentu dotyčného prodavače, aby dokázal odhadnout míru a rozpoznal rozdíl mezi zdvořilostí a vlezlostí.
Holky (a kluci) ne infolinkách jedou podle scénáře, který nepsali. To se holt nedá nic dělat. Spíš mě štve ten rozcestník na začátku, kde si člověk vyslechne 10 předvoleb, které ho skoro nikdy nezajímají a pak stejně musí vyčkat na operátora. V horším případě musí dokonce zvolit "máte-li jiný požadavek, stiskněte X".