to je sice bezva, ale v zákoně je CHYBA jako vrata !!! pošlu zákazníkovi ledničku - doprava paletou 380,-Kč on si to "rozmyslí" a co teď? dám 380,-Kč za dopravu ke mně a vrátím mu jeho vynaložených 380,-Kč ??? Myslím, že teď je to všem jasné co je to za kravinu. No jenom doufám , že to nakonec nedopadne tak, že budeme muset proplácet benzín a cestovné :):)
Zákony nejsou od toho aby je e-shopy dodržovaly!
Mají každý svůj zákon.
Důkaz máme s novou zkušeností s e-shopem Cappa se sídlem v Letohradu , ten má i jiná práva jak arogantně se zákazníkem zametat : známe všichni z pořadu Šmejdi. Zašle vadné nepoužitelné zboží např. cestovní kufr (naše zkušenost) a další výrobky, které mají vadu. Nereaguje na reklamaci a arogantně se Vás snaží zbavit.
Uhradíte poštovné podruhé za zásilku, když budete objemný balík vracet. Nehodlá přistoupit na žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení částky včetně poštovného. Pokud údajně neprojde návrh komisí,která bude posuzovat, zda opravdu výrobek má či nemá vadu, peníze nevyplatí i přesto, že je vše dokladováno fotodokumentací s viditelnými vadami. Za velký balík, který je pro každého určitě těžké zabalit tak aby jej pošta převzala na přepážce, zaplatíte nemalé poštovné.
Přitom prodejce sám využil služby přepravce Geis. Obyčejný zákazník tuto možnost nemá. Musí s velkým balíkem na poštu.
Náklady jsou navýšené o telefonické hovory, které ovšem žádnou váhu nemají. To, co Vám řeknou doslova, obratem zapřou.
VARUJEME před vadnými výrobky CAPPA Letohrad.