Názor k článku Nevyzvednutí zásilky je porušením kupní smlouvy. Jak se mohou obchody bránit? od brk - Před pár dny jsem měl taky hodně blízko...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 10. 2020 14:28

    brk

    Před pár dny jsem měl taky hodně blízko k tomu, že zásilku nepřevezmu a nešlo o zmiňovanou ČP, nebo zásilkovnu, ale o PPL. Lokální dopravu jsem bohužel nemohl zvolit, šlo to z německého Amazonu.

    Ráno přijde SMS, že mi budou doručovaná zásilka. OK, jsem doma. Mám dualSIM telefon se soukromou a firemní kartou. Telefonuji s kolegou z práce, PPL volá na soukromé číslo a to se jeví jako vypnuté. Vidím dodávku, vím, že typicky volají, okamžitě ukončuji firemní hovor. Dodávka PPL mi zatím projíždí pod okny. Volám na řidiče na číslo z ranní SMS, ale má obsazeno. Když se po několika minutách konečně dovolám, tak se jen dozvím: "Já jsem se na vás nedovolal, já už se nemám čas vracet, já toho mám moc. Nechám vám to v obchodě XY."

    Takový přístup mě hodně naštval, že jsem měl chuť to nevyzvednout a reklamovat dopravu u Amazonu, ať si to s PPL řeší sami.

    BTW, Co kdybych neměl telefon? To se mi tu zásilku ani nepokusí doručit nikdy?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).