Názor k článku Nevyzvednutí zásilky je porušením kupní smlouvy. Jak se mohou obchody bránit? od n&p - Pokuty za nevyzvednutí? To jsou komici... Zákazník má právo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2020 9:02

    n&p

    Pokuty za nevyzvednutí? To jsou komici...

    Zákazník má právo zboží bez udání důvodu vrátit. Nevyzvednutí zásilky je z pohledu odesilatele technicky to stejné - zboží mu přijde zpět. Má navíc výhodu v tom, že zboží je zcela jistě nerozbalené a nepoškozené a on je může beze slev znova prodat.
    S tím jako online prodavač musí počítat, je to část jejich podnikání.

    Už sama skutečnost, že někoho napadne za to účtovat pokutu je podle mne důkaz nevyzrálosti českého obchodního prostředí a trochu smutné zjištění...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).