Jak vyplývá z veřejné zakázky na zajištění výroby a odvysílání reklamních audiospotů za účelem propagace Účtenkovky, ministerstvo chce po vítězi zakázky, aby lidi k loterii nalákal pozitivními hesly a výroky, které mají zdůraznit její údajné výhody. Hodnota zakázky činí maximálně 3,3 milionu korun.
Čtěte také: Víme, kdy proběhne první slosování účtenkové loterie
Lidi mají přesvědčit pozitivní slogany
Spuštění účtenkové loterie se již blíží a ministerstvo financí vypsalo několik souvisejících zakázek. Jednou z nich je i zajištění výroby a odvysílání reklamních audiospotů za účelem propagace Účtenkovky. Ministerstvo požaduje od 18. září 2017 do 31. března 2018 odvysílání alespoň 700 rozhlasových spotů na mixu minimálně dvou a maximálně tří rozhlasových stanicích v rámci vysílacího plánu, který splňuje následující podmínky:
- celková poslechovost rozhlasových stanic v mixu dosahuje alespoň 1 000 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2017 – např. za 1. čtvrtletí 2017),
- každá rozhlasová stanice v mixu dosahuje poslechovosti alespoň 150 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2017 – např. za 1. čtvrtletí 2017),
- každá rozhlasová stanice v mixu disponuje celoplošným pokrytím na území ČR, tj. pokrytí ve všech krajích vč. hl. m. Prahy (podmínku splňuje i rozhlasová stanice s regionálními odpoji na území celé ČR),
- nejméně 20% celkového vysílacího času bude alokováno na nejposlouchanější stanici z mixu,
- časovým pásmem komunikace je denní čas od 6:00 do 20:00,
- ve vysílacím plánu bude zahrnuto odvysílání minimálně 150 rozhlasových spotů v délce 60 vteřin a odvysílání minimálně 550 rozhlasového spotů v délce 30 vteřin.
Cílem spotů má být dle ministerstva:
- motivovat k braní účtenek za každý nákup či útratu
- vyvolat co největší zájem zapojit se do hry
- vysvětlit, jak se jednoduše zaregistrovat do hry
- přesvědčit posluchače, že, aby vyhráli, není nutné vynaložit náklady navíc
- informovat, že každý může přihlásit neomezený počet účtenek, přičemž od jednoho obchodníka lze zaslat pouze jednu účtenku denně
- vysvětlit, že registrovat se mohou pouze osoby starší 18 let, ale účtenky může sbírat celá rodina
Ministerstvo v té souvislosti uvedlo v zadávací dokumentaci i příklady pozitivních hesel a výroků, které by měly ve spotech zaznít:
- Berte si účtenky a hrajte zdarma každý měsíc až o milion korun nebo auto
- Registrujte neomezené množství účtenek od různých obchodníků
- Zapojte se zdarma ještě dnes
- Každý měsíc hrajte o 21 000 výher
- Vyhrát nikdy nebylo jednodušší
- „A kde jste svou výherní účtenku dostali vy?“
- „Nezapomněli jste v obchodě auto?“ Nezapomněli jste v hospodě milion?“
- „Nesázejte. Vyhrávejte!“
Čtěte také: V Účtenkovce se má měsíčně vyplácet 21 025 výher, 20 tisíc z nich bude 100 Kč