„Nezapomněli jste v hospodě milion?“ Lidi mají k Účtenkovce nalákat slogany

28. 8. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
„Nesázejte. Vyhrávejte!“ „Nezapomněli jste v hospodě milion?“ To jsou příklady sloganů, kterými chce ministerstvo lákat k účtenkové loterii.

Jak vyplývá z veřejné zakázky na zajištění výroby a odvysílání reklamních audiospotů za účelem propagace Účtenkovky, ministerstvo chce po vítězi zakázky, aby lidi k loterii nalákal pozitivními hesly a výroky, které mají zdůraznit její údajné výhody. Hodnota zakázky činí maximálně 3,3 milionu korun.

Čtěte také: Víme, kdy proběhne první slosování účtenkové loterie

Lidi mají přesvědčit pozitivní slogany

Spuštění účtenkové loterie se již blíží a ministerstvo financí vypsalo několik souvisejících zakázek. Jednou z nich je i zajištění výroby a odvysílání reklamních audiospotů za účelem propagace Účtenkovky. Ministerstvo požaduje od 18. září 2017 do 31. března 2018 odvysílání alespoň 700 rozhlasových spotů na mixu minimálně dvou a maximálně tří rozhlasových stanicích v rámci vysílacího plánu, který splňuje následující podmínky:

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

  • celková poslechovost rozhlasových stanic v mixu dosahuje alespoň 1 000 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2017 – např. za 1. čtvrtletí 2017),
  • každá rozhlasová stanice v mixu dosahuje poslechovosti alespoň 150 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2017 – např. za 1. čtvrtletí 2017),
  • každá rozhlasová stanice v mixu disponuje celoplošným pokrytím na území ČR, tj. pokrytí ve všech krajích vč. hl. m. Prahy (podmínku splňuje i rozhlasová stanice s regionálními odpoji na území celé ČR),
  • nejméně 20% celkového vysílacího času bude alokováno na nejposlouchanější stanici z mixu,
  • časovým pásmem komunikace je denní čas od 6:00 do 20:00,
  • ve vysílacím plánu bude zahrnuto odvysílání minimálně 150 rozhlasových spotů v délce 60 vteřin a odvysílání minimálně 550 rozhlasového spotů v délce 30 vteřin.

Cílem spotů má být dle ministerstva:

  • motivovat k braní účtenek za každý nákup či útratu
  • vyvolat co největší zájem zapojit se do hry
  • vysvětlit, jak se jednoduše zaregistrovat do hry
  • přesvědčit posluchače, že, aby vyhráli, není nutné vynaložit náklady navíc
  • informovat, že každý může přihlásit neomezený počet účtenek, přičemž od jednoho obchodníka lze zaslat pouze jednu účtenku denně
  • vysvětlit, že registrovat se mohou pouze osoby starší 18 let, ale účtenky může sbírat celá rodina

Ministerstvo v té souvislosti uvedlo v zadávací dokumentaci i příklady pozitivních hesel a výroků, které by měly ve spotech zaznít:

  • Berte si účtenky a hrajte zdarma každý měsíc až o milion korun nebo auto
  • Registrujte neomezené množství účtenek od různých obchodníků
  • Zapojte se zdarma ještě dnes
  • Každý měsíc hrajte o 21 000 výher
  • Vyhrát nikdy nebylo jednodušší
  • „A kde jste svou výherní účtenku dostali vy?“
  • „Nezapomněli jste v obchodě auto?“ Nezapomněli jste v hospodě milion?“
  • „Nesázejte. Vyhrávejte!“

Čtěte také: V Účtenkovce se má měsíčně vyplácet 21 025 výher, 20 tisíc z nich bude 100 Kč

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).