Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od prodávající - Neznám konkrétní vámi popisovaný případ, ale můžu vás...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2015 11:21

    prodávající (neregistrovaný)

    Neznám konkrétní vámi popisovaný případ, ale můžu vás ubezpečit, že řádná kupní smlouva uzavřená prostředky dálkové komunikace je platná i bez el. podpisu. A soudy na to bez problémů slyší, mám několik rozsudků, kdy byl advokátní kanceláří zastupující naši firmu žalován spotřebitel, který takto kupní smlouvu uzavřel (následně objednávka ověřená po telefonu), zboží nepřevzal a nijak nekomunikoval a nereagoval na opakované výzvy k úhradě nákladů na poštovné, které nám tímto jeho jednáním vznikly.
    Vždy je to stejné - výzva k úhradě poštovného s dodejkou a vyplněnou složenkou - žádná reakce. Dále předžalobní výzva od advokátní kanceláře s dodejkou - žádná reakce. Žaloba, soud vydá platební příkaz - opět žádná reakce. Nabytí právní moci, výzva advokátní kanceláře k uhrazení přiznané částky včetně nákladů řízení - opět žádná reakce. Podání exekučního návrhu, exekuční titul, zahájení exekuce (navíc + náklady nalézacího a exe řízení). Opět žádná reakce. A dál je vám to asi jasné jak postupuje exekutor... A to, že ve finále se vymáhá mnohonásobek částky díky NAPROSTÉ IGNORACI spotřebitele je jen jeho problém.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).