Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od Patrik Chrz - Pokud zákazník opravdu "naprosto nekomunikuje", tak je to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2015 14:09

    Patrik Chrz

    Pokud zákazník opravdu "naprosto nekomunikuje", tak je to nejlepší varianta. Platební rozkaz (tedy žádný příkaz) vydá soud na základě pokynů žalobce, aniž ověřuje situace s žalovaným. (Mohu tedy klidně podat návrh na vydání platebního rozkazu na prezidenta, že mi rozbil okno a soud ho vydá). Pokud ten se proti němu v zákonné lhůtě neodvolá, tak je vykonavatelný, třeba i exekucí. Pokud se ale odvolá, tak teprve následuje klasické soudní líčení, které může skončit různě - a tam už vstupují do hry ty různé výklady práva (tedy např. je-li zákazník vázán obchodními podmínkami, které nepřevzal) a samozřejmě i určitá role náhody (každý soudce na to může koukat jinak). Nejjednodušší ze strany zákazníka je tvrdit, že žádnou objednávku neuzavřel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).