Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od loko - taky by mě to zajímalo. Vyjímečně totiž již...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2015 17:44

    loko (neregistrovaný)

    taky by mě to zajímalo. Vyjímečně totiž již objednanou zásilku nepřevezmu, vážně se mi nechce ztrácet čas nějakým přeposíláním a odstupováním. A aby mi nějaký eshop vyhrožoval exekucí kvůli poštovnému? Zaplatil bych, ale v životě bych tam už nenakoupil a všude řádně "vynachválil". Dle mého příšerné jednání...

    Nicméně, takoví ti chytráci, co objednají ve 3 shopech naráz, jsou taky něco ubohého. Tohle se fakt v nějaké větší míře děje? Nikoho, kdo by se takto choval neznám..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).