Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od Tomáš2 - tohle vypadá jak naříkání neúspěšných eshopů a snaha...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2015 20:34

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    tohle vypadá jak naříkání neúspěšných eshopů a snaha zmanipulovat právní povědomí zákazníků/prodejců.

    Nevyzvednuté objednávky jsou samozřejmě problém a stojí hodně peněz, ale bojovat s nimi pomocí právníků, zastrašování a vyhrožování je cesta do pekel.

    Já zásilku nevyzvednul dvakrát. Jednu protože termín doručení se několikrát posouval až mě zastihl v zahraničí. Podruhé, protože zboží skladem, skladem nebylo a stornovací email jsem poslal na info@ a ne na storno@, ač v podmínkách měli info, samozřejmě nikdo nereagoval a poté jsem dostal pouze hnusný email, když se zboží vrátilo.

    Ať se eshopy zaměří na zlepší služeb, zlepšení komunikace. Zákazníků, kteří chtějí úmyslně někoho poškodit je minimum a rozhodně nepomůže jim vyhrožovat, to akorát odratí ty poctivé. Zkoumejte důvody, proč zbozí nebylo vyzvednuto. Kdo se o to z eshopů více zajímá? ČP oznámí čas doručení a pak se sekne o dvě hodiny, kdo kvůli nim bude čekat doma?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).