Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od fd - Ano, jeden z aspektu ... zbozi skladem. Pokud...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2015 0:41

    fd (neregistrovaný)

    Ano, jeden z aspektu ... zbozi skladem. Pokud je zbozi skladem, ocekavam jeho odeslani tyz den. Pokud zbozi ani za tyden nedorazi, neobtezuji se jej vyzvedavat, protoze jiz mam koupeno jinde.

    Nevyzvednute (pripadne do 14 dnu vracene) objednavky zadny problem nejsou, poptejte se. Je jich kolem 1 promile ... tedy jedna z tisice. Reklamace delaji radove vetsi naklady nez toto.

    A pro ty chudaky, co musi pokutovat zakazniky. Vazeni, kdyz si objednam zbozi v Cine, to zbozi mi prijde do 3 dnu, s postovnym gratis, tedy casto mnohem driv, nez vy zbozi vubec realne objednate u svych dodavatelu. A kdyz nahodou to zbozi nedorazi, tak staci poslat email, a obratem dorazi zpet penize. Ne za tyden, ne za 14 dnu ci mesic, ale druhy den. Nikdo se se mnou nedohaduje. Takze vam preji brzky krach.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).