Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od Trident - Berte to take z jine strany. Problemem je ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 5. 2015 10:22

    Trident (neregistrovaný)

    Berte to take z jine strany.
    Problemem je ze obcas je zakaznik za podvodnika povazovan neopravnene. Jiz nekolikrate jsem resil problem s mistni dorucovaci postou, ktera mne neupozornila na zasilku. Ta zustala na poste a vratila se obchodnikovi. Jelikoz se jednalo o opakovane problemy s mistni Ceskou postou, vypadal jsem a asi zrejmne jeste vypadam u rady obchodniku jako podvodnik.
    Jednou dokonce se odesilala zasilka zpatky do na naklady posty a cinskemu obchodnikovi se vratila jako adresa neexistuje(do bezneho panelaku s popsanou schrankou venku : - /). Tim se mi samozrejme poskodil zakaznicky rating a duveryhodnost u obchodnika. Cinska posta ma bohuzel smluvni predavani jen s Ceskou postou.
    Nejedna se jen o ceskou postu. PPL ktere prijede mimo dorucovaci casy ke mne do prace je tako vykvet.
    Na zaklade spatnych zkusenosti s GLS ktera je schopna hodit balik pred dvere nebo sousedovi uz neplatim dopredu. Maximalne zalohu.

    Dalsi pripad je kdy na zbozi cekate treba x mesicu a dorucovaci sluzba nebo obchodnik neupozorni, neda vam tracking udaje a ze je zbozi pripraveno k odeslani. Na miste pak nema kdo vyzvednout protoze to necekate a je to najednou nedorucitelny problem.

    Opravdu se mejte na pozoru kdy se jedna o jasny pripad podvodu a kdy o problem dorucovatele.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).