Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od Radek - Žádný kurýr prostě nemá povinnost čekat, až si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 5. 2015 10:19

    Radek (neregistrovaný)

    Žádný kurýr prostě nemá povinnost čekat, až si zásilku kompletně vybalíte a vyzkoušíte. Klasika je, že buď podepíšte, nebo odjede. Kafemlejnek jste vy se svojí dobírkou, vy si plaťte jak chcete a naleťte komu chcete, ale normálně uvažující zákazníky varuji, že platba e-shopu dobírkou není žádná jistota dodání bezproblémového zboží. Hlavně kupujte u ověřených e-shopů, nebo si je pořádně proklepněte, než se necháte zlákat třeba levnou cenou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).