Názor k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od Jarda Z - Je zde i další problém, o kterém se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 5. 2015 6:34

    Jarda Z (neregistrovaný)

    Je zde i další problém, o kterém se článek nezmiňuje. Někdy má e-shop nastaven způsob dopravy pouze jedním kurýrem který dodává zboží většinou od 12 do 14 hodin (když jsem v práci), ale ani tento čas spolehlivě nezaručí. Podle přepravní firmy bych měl být doma nejlépe celý den a někdy kurýr přijede až další den. Ne vždy se dá zásilka převzít v práci, pokud je to nějaká větší nebo těžší věc. Nebo v práci končím ve dvě a kurýr přijede ve tři. V tomto ohledu je stále alternativou Česká pošta, která nechá zboží uložené na poště (na rozdíl od kurýra) a zásilku si mohu kdykoliv vyzvednout. Některé eshopy však Českou poštou nezasílají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).