Vlákno názorů k článku Ničí váš e-shop podvody zákazníků? Víme, jaké proti tomu máte zbraně od NA - Zboží(2Kg) které bylo zaplacené a ve skladu vzdáleném...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2015 15:38

    NA (neregistrovaný)

    Zboží(2Kg) které bylo zaplacené a ve skladu vzdáleném 4km dorazilo za 24 pracovních hodin(4.den) na pobočku, která se pyšnila víkendovým provozem. Příští objednávka byla na dobirku.

    Měl jsem v košíku zboží, vyplňuji postupně údaje a e-shop chtěl víc údajů, než potřeboval na doručení. Zrušil jsem objednávku a koupil jinde.

    Byl jsem před firmou osloven s nabídkou, která mě zaujala. Když jsem požádal o materiály k prostudování, byl jsem tahán k podpisu smlouvy. Firma se dostala na můj seznam banovaných.

    Společnost, která prodala mou adresu se velmi divila. Adresa obsahovala odchylku, která nebránila doručení, ale identifikovala zdroj.

    Proč bych neměl podpořit vstřícné jednání k zákazníkům? A naopak.

    Vážení obchodníci, pokud nabudu dojmu, že zkoušíte nějaké vyčůranosti, neprodáte.

  • 19. 5. 2015 10:25

    (w) (neregistrovaný)

    Ad 4. odstavec: palec nahoru a díky za tip :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).