tohle vypadá jak naříkání neúspěšných eshopů a snaha zmanipulovat právní povědomí zákazníků/prodejců.
Nevyzvednuté objednávky jsou samozřejmě problém a stojí hodně peněz, ale bojovat s nimi pomocí právníků, zastrašování a vyhrožování je cesta do pekel.
Já zásilku nevyzvednul dvakrát. Jednu protože termín doručení se několikrát posouval až mě zastihl v zahraničí. Podruhé, protože zboží skladem, skladem nebylo a stornovací email jsem poslal na info@ a ne na storno@, ač v podmínkách měli info, samozřejmě nikdo nereagoval a poté jsem dostal pouze hnusný email, když se zboží vrátilo.
Ať se eshopy zaměří na zlepší služeb, zlepšení komunikace. Zákazníků, kteří chtějí úmyslně někoho poškodit je minimum a rozhodně nepomůže jim vyhrožovat, to akorát odratí ty poctivé. Zkoumejte důvody, proč zbozí nebylo vyzvednuto. Kdo se o to z eshopů více zajímá? ČP oznámí čas doručení a pak se sekne o dvě hodiny, kdo kvůli nim bude čekat doma?
Ano, jeden z aspektu ... zbozi skladem. Pokud je zbozi skladem, ocekavam jeho odeslani tyz den. Pokud zbozi ani za tyden nedorazi, neobtezuji se jej vyzvedavat, protoze jiz mam koupeno jinde.
Nevyzvednute (pripadne do 14 dnu vracene) objednavky zadny problem nejsou, poptejte se. Je jich kolem 1 promile ... tedy jedna z tisice. Reklamace delaji radove vetsi naklady nez toto.
A pro ty chudaky, co musi pokutovat zakazniky. Vazeni, kdyz si objednam zbozi v Cine, to zbozi mi prijde do 3 dnu, s postovnym gratis, tedy casto mnohem driv, nez vy zbozi vubec realne objednate u svych dodavatelu. A kdyz nahodou to zbozi nedorazi, tak staci poslat email, a obratem dorazi zpet penize. Ne za tyden, ne za 14 dnu ci mesic, ale druhy den. Nikdo se se mnou nedohaduje. Takze vam preji brzky krach.