Levná příležitost reklamy cestovních kanceláří? Přímo v letadle

23. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Cestovní kanceláře mohou využít poměrně čerstvou novinku, jak inzerovat služby potenciálním zákazníkům. Mohou tak učinit přímo na cestách, v letadle, kde má cestující čas a nic ho nerozptyluje. Reklama podle agentury CzechTourism není cenově náročná a přitom cílí na ty, kteří mají na cestování čas a prostředky.

Cestovní kanceláře mohou nově cílit na zákazníky svou reklamou přímo v letadle. Cestující zde mají čas se propagaci věnovat a inzerce, která není ani cenově náročná, osloví ty, kteří mají na cestování relativně dost finančních prostředků, informuje agentura CzechTourism, která tuto propagaci v poslední době také využívá. Nahradila tak inzerci v palubních časopisech. Aktuálně se zaměřuje na kampaň v Latinské Americe. Cílem je oslovit španělsky a portugalsky mluvící veřejnost na celém americkém kontinentu i mimo něj, uvedl ředitel kanceláře CzechTourism v Latinské Americe Petr Lutter. Kampaň agentura chystá i ve Spojených státech.

O agentuře CzechTourism a jejích službách čtěte v tutoriálu serveru Podnikatel.cz.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).