Názor k článku Nová pravidla pro marketingová volání: Kdy firma nesmí kontaktovat zákazníka? od PetraDolejsova - Dobrý den, díky za příspěvek :) Proti oprávněnému zájmu jde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2022 14:32

    PetraDolejsova

    Dobrý den,

    díky za příspěvek :)

    Proti oprávněnému zájmu jde VŽDY vznést tzv. námitka (tedy opt-out) - je to vlastně podobný institut jako odvolání souhlasu, jen se používá tam, kde se zpracovává na základě oprávněného zájmu a ne souhlasu :)

    Pokud někdo námitku vznese, firma si posoudí, jak moc je oprávněná a podle toho s ní naloží. U námitek v oblasti přímého marketingu ale GDPR přímo nařizuje vyhovět (čl. 21 odst. 3 GDPR) - tolik tedy k tomu "opt-out" :)

    Pěkný den!

    Petra

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).