Jenže problémy jsou až příliš často, a tak je logicky nutné posílit pravomoce zákazníků, mně to přijde naprosto logické.
„Nemůžeme vám uznat reklamaci bot, protože vy jste v nich chodil.“
A milióny dalších.
Na Vodafone jsem při vracení peněz při odchodu dokonce posílal právníka. Okamžitě se ledy pohnuly.
Dokonce jsme posílal v OBI policii na ochranku, která – v zápalu za splnění počtu chycených zlodějů se nemohla smířit s tím, že lidi málo kradou – mi sebrala a ukradla řádně zaplacené zboží. Bylo potom docela sranda následující přestupokové řízení, jak OBI „ztratilo kamerový záznam vinou poruchy PC“ a jak ti šmejdi se pokoušeli zachránit co dá.
V Česku je třeba ještě zestonásobit ochranu zákazníka, tak to vidím já. A pokutovat obchodníky mnohem tvrději, ideálně likvidačně.