Názor k článku Novela občanského zákoníku zklamala e-shopy. Neřeší, že se z nich staly půjčovny od Miloslav Ponkrác - Jenže problémy jsou až příliš často, a tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2014 0:07

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    Jenže problémy jsou až příliš často, a tak je logicky nutné posílit pravomoce zákazníků, mně to přijde naprosto logické.

    „Nemůžeme vám uznat reklamaci bot, protože vy jste v nich chodil.“

    A milióny dalších.

    Na Vodafone jsem při vracení peněz při odchodu dokonce posílal právníka. Okamžitě se ledy pohnuly.

    Dokonce jsme posílal v OBI policii na ochranku, která – v zápalu za splnění počtu chycených zlodějů se nemohla smířit s tím, že lidi málo kradou – mi sebrala a ukradla řádně zaplacené zboží. Bylo potom docela sranda následující přestupokové řízení, jak OBI „ztratilo kamerový záznam vinou poruchy PC“ a jak ti šmejdi se pokoušeli zachránit co dá.

    V Česku je třeba ještě zestonásobit ochranu zákazníka, tak to vidím já. A pokutovat obchodníky mnohem tvrději, ideálně likvidačně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).