Nový portál zaostřil na sociální nakupování
Vyžádaný marketing a sociální nakupování, to je hlavní poselství nového portálu Zoot.cz, který byl tento spuštěn. Zoot sám sebe charakterizuje jako prodejní a informační server. V praxi pak funguje tak, že si uživatel sestaví jakýsi elektronický reklamní leták ušitý na míru. Sám si totiž zvolí, o jaká sdělení zastoupených značek má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Uživatel si tak definuje oproti běžným reklamním newsletterům pouze vyžádané informace.
Uživatelům přinášíme nabídky v podobě slev, akcí, bonusů nebo nových produktů od značek, které si sami předem vybrali. Nemusejí hledat nejlepší nabídky – Zoot je najde za ně. Zobrazí jim je na jejich osobním profilu, případně pošle upozornění e-mailem. V tom jsme o krok dále před různými srovnávači cen,
uvádí JOSEF HAVELKA, spoluzakladatel portálu Zoot. Nový portál je zároveň propojen se sociálními síti. Ti uživatelé, kteří mají účet na Facebooku, se mohou přihlásit prostřednictvím Facebook Connect. Zároveň mohou svým přátelům službu doporučit a společně tak získávat přístup například ke slevovým akcím.
27 % uživatelů sociálních sítí v České republice jsou fanoušci značek a jejich počet neustále roste. V době, kdy jsou uživatelé zahlcováni informacemi a kampaněmi o nových službách a produktech, důvěřují stále více doporučení svých přátel. Zoot nemá ambice vytvářet další sociální siť à la Facebook, ale je její nadstavbou zaměřenou na vztah značky a fanouška,
doplnil LADISLAV TRPÁK, Chief Idealist společnosti Zoot.
VIDEO: Zoot.cz se představuje
Potvrzeno: Česká ekonomika vybředla z recese
Česká ekonomika roste. Za první čtvrtletí potvrdila meziročně růst o 1,1 %, v mezikvartálním porovnání tak o 0,5 %. Vyplývá to z údajů Českého statistického úřadu. Ze srovnatelné časové řady je patrné, že dno výkonnosti ekonomiky bylo ve 2. čtvrtletí 2009, počínaje třetím loňským čtvrtletím HDP mezičtvrtletně pravidelně o 0,5 % roste,
doplnil ČSÚ.
V dubnu se rozdalo nejméně dotací
Úspěšnost při získávání dotací klesla na 56,2 %. Rozdalo se tak nejméně dotací od září roku 2008. Vyplývá to z EU Point indexu Komerční banky.
Krachem je ohrožena každá pátá firma
Rok 2009 české firmy výrazně oslabil. Jak vyplývá z ratingového modelu agentury ČEKIA, zatímco v roce 2006 měla nejvyšší ratingový stupeň více než polovina českých firem (58,5 %), v roce 2009 jich byla již méně než čtvrtina.
Počet zahraničních investic v Česku poklesl
Příliv zahraničních investic výrazným způsobem poznamenala ekonomická krize. Počet projektů přímých zahraničních investic v Evropě v loňském roce poklesl o 11 %. Investoři zde i tak umístili 3303 projektů, které generují téměř 125 tisíc pracovních míst.
Od července se mění výpočet úroků z prodlení
Způsob výpočtu úroků z prodlení je od července 2010 jednodušší. Změna nastává na základě novely občanského zákoníku.
Česko může přijít o miliardy a pracovní místa
Až o pět tisíc pracovních míst připraví Česko likvidační vyhláška na obnovitelné zdroje. Ty totiž mohly v tomto roce přinést investice do fotovoltaiky.
Z ministerstva míří dotace pro slabé regiony
50 milionů korun je na Ministerstvu pro místní rozvoj připraveno pro hospodářsky slabé a strukturálně postižené regiony.
Počet lidí bez práce je nejnižší od listopadu 2009
Míra nezaměstnanosti v květnu klesla na 8,7 %. Překvapila tak samotné ekonomy, kteří očekávali, že se bude držet kolem devíti procent. Jedná se o nejnižší míru nezaměstnanosti od listopadu 2009.
Roste počet uživatelů internetu, zobrazují méně stránek
Počet reálných uživatelů z Česka, kteří navštívili internetový trh, se zvyšuje. V dubnu vzrostl jejich počet na celkem 5 603 978 uživatelů, což je nárůst o dvě desetiny procentního bodu oproti předchozímu měsíci.
Průměrný nabízený plat je kolem 20 tisíc
Firmy nabízejí v průměru plat ve výši 20 314 korun. Nejvyšší plat nabízely firmy v Praze (26 133 Kč), poté ve Středočeském kraji (25 995 Kč).
<fb:fan profile_id=„58931199320“ stream="" connections=„18“ width=„545“></fb:fan>