Strategickým investorem společnosti Srovname se stal zakladatel internetového obchodu KASA.cz a v současné době soukromý investor Martin Kasa.
Věřím, že v rámci projektu Srovname.cz uplatním svoje bohaté zkušenosti z prostředí e-commerce. I když je nakupování na internetu v ČR každým rokem populárnější, jeho obliba je stále výrazně pod průměrem EU o bezmála 20%. Ještě výraznější rozdíl v popularitě pak panuje právě v segmentu internetových porovnávačů cen a zboží, kde vidím obrovský potenciál,
uvádí Martin Kasa. Dodává, že v roce 2009 začalo nákup na internetu u porovnávače cen v průměru 6 % české internetové populace, což sice představuje dvojnásobný nárůst oproti roku 2008, ale například v Německu nebo ve Velké Británii dosáhl tento podíl 50–55%. To je obrovský rozdíl a zároveň velká příležitost pro další růst tohoto segmentu v následujícím období.