Přesně tyhle věci, jsem řešil tři dny a abych pravdu řekl tak jsem doposud nabízel 30 dní pro vrácení zboží, nikdy jsem neměl problém s vracením zboží a to dokonce i firmám které nakupovaly na ičo, teď prostě budu nabízet jen 14 dní a vracet peníze ne až zákazník prokáže že mi poslal balík ale až prokáže že mi poslal mé zboží a ne cihlu !!! A jestli se to někomu nelíbí ať se se mnou soudí, nenechám si kálet na hlavu nějakým tupým eurohujerem, ketrý ačkoliv nedokáže ani rozumně přemýšlet vydělává 10x víc než já. PS: už 3 měsíce si držím na heurece 100% spokojenost zákazníků díky svému přístupu. A co se týká vracení peněz, pouze na účet, protože když zaplatí hotově dobírku , tak si pro ně může přijet a já mu je rád dám hotově a poštovní složenku mne nikdo nedonutí vypisovat a stát hodinu na poště.
To bych chtěl vidět jak rekalmujete transakci u banky když defacto proběhla v pořádku, bance je úplně jedno jak transakce proběhla. Mimochodem karta není problém to je zase jen bankovní převod, ale co taková dobírka, to je platba hotově, to mám sednout do taxíku a ty peníze mu přivézt 300 km ???