Vlákno názorů k článku Nový občanský zákoník přinesl i sporné body. Které nejasnosti řeší e-shopy? od VlK - Proč by to šlo těžko? Vždyť je to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 1. 2014 17:06

    VlK (neregistrovaný)

    Proč by to šlo těžko? Vždyť je to standardní nabízená možnost...
    U platebního portálu nevím, ale předpokládám, že nějaká možnost tu určitě je, minimálně formou reklamace transakce u banky.

  • 29. 1. 2014 18:57

    TOM (neregistrovaný)

    Přesně tyhle věci, jsem řešil tři dny a abych pravdu řekl tak jsem doposud nabízel 30 dní pro vrácení zboží, nikdy jsem neměl problém s vracením zboží a to dokonce i firmám které nakupovaly na ičo, teď prostě budu nabízet jen 14 dní a vracet peníze ne až zákazník prokáže že mi poslal balík ale až prokáže že mi poslal mé zboží a ne cihlu !!! A jestli se to někomu nelíbí ať se se mnou soudí, nenechám si kálet na hlavu nějakým tupým eurohujerem, ketrý ačkoliv nedokáže ani rozumně přemýšlet vydělává 10x víc než já. PS: už 3 měsíce si držím na heurece 100% spokojenost zákazníků díky svému přístupu. A co se týká vracení peněz, pouze na účet, protože když zaplatí hotově dobírku , tak si pro ně může přijet a já mu je rád dám hotově a poštovní složenku mne nikdo nedonutí vypisovat a stát hodinu na poště.

  • 29. 1. 2014 19:02

    tom (neregistrovaný)

    To bych chtěl vidět jak rekalmujete transakci u banky když defacto proběhla v pořádku, bance je úplně jedno jak transakce proběhla. Mimochodem karta není problém to je zase jen bankovní převod, ale co taková dobírka, to je platba hotově, to mám sednout do taxíku a ty peníze mu přivézt 300 km ???

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).