Nový portál zaostřil na sociální nakupování

9. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Vyžádaný marketing a sociální nakupování, to je hlavní poselství nového portálu Zoot.cz, který byl včera spuštěn. Zoot sám sebe charakterizuje jako prodejní a informační server. V praxi pak funguje tak, že si uživatel sestaví jakýsi elektronický reklamní leták ušitý na míru. Sám si totiž zvolí, o jaká sdělení zastoupených značek má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Uživatel si tak definuje oproti běžným reklamním newsletterům pouze vyžádané informace.

Uživatelům přinášíme nabídky v podobě slev, akcí, bonusů nebo nových produktů od značek, které si sami předem vybrali. Nemusejí hledat nejlepší nabídky – Zoot je najde za ně. Zobrazí jim je na jejich osobním profilu, případně pošle upozornění e-mailem. V tom jsme o krok dále před různými srovnávači cen, uvádí Josef Havelka, spoluzakladatel portálu Zoot.

Nový portál je zároveň propojen se sociálními síti. Ti uživatelé, kteří mají účet na Facebooku, se mohou přihlásit prostřednictvím Facebook Connect. Zároveň mohou svým přátelům službu doporučit a společně tak získávat přístup například ke slevovým akcím.

27 % uživatelů sociálních sítí v České republice jsou fanoušci značek a jejich počet neustále roste. V době, kdy jsou uživatelé zahlcováni informacemi a kampaněmi o nových službách a produktech, důvěřují stále více doporučení svých přátel. Zoot nemá ambice vytvářet další sociální siť à la Facebook, ale je její nadstavbou zaměřenou na vztah značky a fanouška, doplnil Ladislav Trpák, Chief Idealist společnosti Zoot.

Náhled aplikace Zoot.cz

Náhled Zoot.cz

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).