O Internet Advertising Conference byl mimořádný zájem

30. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Rekordní počet 430 účastníků zaznamenala celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010. Konferenci uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Konferenci pro lidi pohybující se v oblasti českého internetu jsme uspořádali již po třetí. Neustále rostoucí křivka zájmu potvrzuje náš předpoklad, že online trh má stále silnější potřebu se scházet a vyměňovat si navzájem zkušenosti, řekla Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

V hlavním programovém proudu, který pokrýval obecnější témata týkající se aktuálních trendů na trhu online reklamy a médií, se hovořilo například o tom, co řeší zadavatelé při plánování online inzerce, jak vytvářet nápadité a kreativní kampaně nebo zda funguje internet jako dobrý prostředek pro budování značky. Samostatná přednáška byla věnována také zpoplatnění internetového obsahu.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).