Názor k článku Obávají se stále zákazníci nákupu na internetu? od akinom - ale!!! 1) Nikoliv obtěžováním kupujících obsáhlými a nepřehlednými tabulkami...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 7. 2012 22:06

    akinom (neregistrovaný)

    ale!!!
    1) Nikoliv obtěžováním kupujících obsáhlými a nepřehlednými tabulkami na několik stránek hodnocení "zabere vám to jen pár sekund"...
    2) Hodnocením, které má nějakou váhu a nikoliv, aby si ho mohl psát dokonce sám obchodník jako třeba na serveru nej řemeslník. Obzvlášť u stavebnictví, kde nikdy nejde o desetikorunové platby. Nebo aby byla jistota, že se pozitivní hodnocení nedá koupit jako se proslýchá o Aukru.
    3) Nabídnout seriózní emotikony a ne jen ty "debilní" co dělají ze slušných a fungujících serverů, jako MMB jen břečku, jen díky čemu tam ztrácí jinak velmi dobře propracované a hlavně ošetřené hodnocení na váze.
    4) Motivovat lidi, aby sami chtěli hodnotit proběhlý obchod pro jiné kupující a ne jen začít nadávat či křičet v záporném případě, jak je ještě pořád leckde zvykem, jako v české hospodě.
    Děkuji každému kdo se přidá a pomůže současný žalostný stav změnit k lepšímu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).